|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Verleid in de boekhandel? : het gebruik van ervaring, instore- en outstore- informatiebronnen in het keuzeproces van de koper van fictie |
Auteur |
M. van Oosterhout |
Plaats van uitgave |
Tilburg |
Jaar van uitgave |
1995
|
Annotatie |
- VI, 86 p. : bijl., fig., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
Nederland, scripties (vorm), marketing, reclame, boekhandels, consumenten, literatuur |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Doctoraalscriptie Katholieke Universiteit Brabant Literatuuropgave : p. 71-74 Onderzoek naar de vraag in hoeverre de algemene theorie over de veronderstelde werking en het gebruik van ervaring, instore- en outstore-informatiebronnen, van toepassing blijkt te zijn op het keuzegedrag van de boekenkoper, waarbij de nadruk ligt op het onderscheid tussen instore- en outstore-informatiebronnen. |
|
|
|
|