|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Public art in private places : commercial benefits and public policy |
Auteur |
M. Roberts, Chr. Marsh, M. Salter |
Uitgever |
University of Westminster press |
Jaar van uitgave |
1993
|
ISBN |
1-85919-020-0
|
Annotatie |
School of Urban development & planning, University of Westminster. - [IV], 54 p. : afb., bijl., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
Verenigd Koninkrijk, onderzoeksrapporten (vorm), gemeentelijk beleid, kunst in de openbare ruimte, beeldende kunst, public relations, uitgaven |
Samenvatting Met lit. opg. The main objectives of the research were to assess the commercial benefits in terms of the return on investment for developers and investors in public art provision and to investigate the extent of local public policies pertaining to the topic. |
95-358 |
|
boek |
beschikbaar |
95-358A |
|
boek |
beschikbaar |
|
|
|
|
|