dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Artists-dealers-consumers : on the social world of art
Auteur T. Bevers
Corporatieve auteur Erasmus university Rotterdam
Plaats van uitgave Hilversum
Uitgever Verloren
Jaar van uitgave 1994
Reeks Publications of the Faculty of history and art studies ; XV
ISBN 90-6550-416-8
Annotatie 76 p. : tab. ; 24 cm.
Trefwoorden congresverslagen (vorm), Nederland, muziek, beeldende kunst, markt, publiek, economie, sponsoring, tentoonstellingen, muzieksociologie

Samenvatting
Met bibliogr. Weergave van de lezingen gehouden op de eerste dag van het door de faculteit van geschiedenis en kunststudies op 22 en 23 april 1993 georganiseerde congres `The art world'. De lezingen zijn `Market and patronage in Netherlandish art' (John Michael Montias), `Art and money: scenes of a mixed marriage' (Walter Grasskamp), `Rembrandt in Amsterdam, Berlin and London' (Kees Bruin) en `American popular song' (Howard S.Becker).
Exemplaarnummer
94-530 boek beschikbaar