|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Artists-dealers-consumers : on the social world of art |
Auteur |
T. Bevers |
Corporatieve auteur |
Erasmus university Rotterdam |
Plaats van uitgave |
Hilversum |
Uitgever |
Verloren |
Jaar van uitgave |
1994
|
Reeks |
Publications of the Faculty of history and art studies
;
XV |
ISBN |
90-6550-416-8
|
Annotatie |
76 p. : tab. ; 24 cm.
|
|
Trefwoorden |
congresverslagen (vorm), Nederland, muziek, beeldende kunst, markt, publiek, economie, sponsoring, tentoonstellingen, muzieksociologie |
Samenvatting Met bibliogr. Weergave van de lezingen gehouden op de eerste dag van het door de faculteit van geschiedenis en kunststudies op 22 en 23 april 1993 georganiseerde congres `The art world'. De lezingen zijn `Market and patronage in Netherlandish art' (John Michael Montias), `Art and money: scenes of a mixed marriage' (Walter Grasskamp), `Rembrandt in Amsterdam, Berlin and London' (Kees Bruin) en `American popular song' (Howard S.Becker). |
|
|
|
|
|