|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Participatie en integratie : kunstzinnige vorming in het kader van de verlengde schooldag in de wijk Orden |
Corporatieve auteur |
Instituut jeugd en welzijn, Vrije universiteit Amsterdam |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
VU |
Jaar van uitgave |
1993
|
ISBN |
90-73533-23-6
|
Annotatie |
- 33 p. : bijl., plgr. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
Apeldoorn, onderzoeksrapporten (vorm), kunsteducatie, kunsteducatie op school, basisonderwijs |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Met lit. opg. Uitkomsten van een onderzoek naar de invulling van de verlengde schooldag (waarbij leerlingen deel kunnen nemen aan culturele, sociale en sportieve aktiviteiten buiten de `prestatie- sfeer') in de wijk Orden in Apeldoorn. Het onderzoek heeft betrekking op aktiviteiten op het terrein van beeldende vorming, dans, muziek en drama, gericht op basisschoolleerlingen met verschillende culturele achtergronden. Conclusies en aanbevelingen. |
|
|
|
|