|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Stimulering van cultuurhistorisch toerisme : een kwestie van samenwerken |
Corporatieve auteur |
Coopers & Lybrand management consultants |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Uitgever |
Coopers & Lybrand management consultants |
Jaar van uitgave |
1992
|
Annotatie |
Coopers & Lybrand management consultants. XII, 70 p. : bijl., fig. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
Den Helder, public relations, cultuurtoerisme, cultuurbeleid |
Samenvatting Met lit. opg. In opdracht van het Ministerie van economische zaken en het Ministerie van WVC verricht onderzoek naar de stimulering van het cultuurhistorisch toerisme door a) een combinatie van bestaande cultuurhistorische elementen in een nieuw geheel rondom een herkenbaar thema (thematisch concept) en b) toevoeging van nieuwe elementen aan bestaande cultuurhistorische elementen ter verbetering van de infrastructuur (ontwikkelingsconcept). Dit aan de hand van een tweetal thema's: de Verenigde Oostindische Co mpagnie, als voorbeeld van een thematisch concept en het Noorderkwartier als voorbeeld van een ontwikkelingsconcept. |
|
|
|
|
|