dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Alles is te koop
Auteur A. van Dis
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Nijgh & Van Ditmar
Jaar van uitgave 1992
ISBN 90-388-0002-9
Annotatie 63 p. ; 21 cm
Trefwoorden Nederland, privatisering, marketing, managementtheorie, public relations, architectuur, kunst, commercialisering

Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie

Samenvatting
Kritische bijdragen over de gevolgen die het terugtreden van de overheid op diverse terreinen heeft gehad, en de wildgroei van het marketing- en managementdenken die daarvan het gevolg is geweest. De onderwerpen die aan de orde komen zijn het Nederlandse landschap (bijdrage van G. Mak), de architectuur (A. van Dis), de openbare ruimte (H.J.A. Hofland), de zorgsector (J. Jansen van Galen), de kunsten (R. Zwaap), en de sport (H. Smeets).