|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Alles is te koop |
Auteur |
A. van Dis |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Nijgh & Van Ditmar |
Jaar van uitgave |
1992
|
ISBN |
90-388-0002-9
|
Annotatie |
63 p. ; 21 cm
|
|
Trefwoorden |
Nederland, privatisering, marketing, managementtheorie, public relations, architectuur, kunst, commercialisering |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Kritische bijdragen over de gevolgen die het terugtreden van de overheid op diverse terreinen heeft gehad, en de wildgroei van het marketing- en managementdenken die daarvan het gevolg is geweest. De onderwerpen die aan de orde komen zijn het Nederlandse landschap (bijdrage van G. Mak), de architectuur (A. van Dis), de openbare ruimte (H.J.A. Hofland), de zorgsector (J. Jansen van Galen), de kunsten (R. Zwaap), en de sport (H. Smeets). |
|
|
|
|