|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Met Badeloch op stap : promotieplan voor Nederlands (tekst)theater op de internationale markt |
Auteur |
M-L. van Drunick |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
72 p. : bijl., fig., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
buitenlandse activiteiten, scripties (vorm), internationaal, Nederland, theater, Nederlandse taal, marketing, public relations |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Literatuuropgave : p. 70-72 Doctoraalscriptie Universiteit van Amsterdam. Onderzoek naar een gesystematiseerde aanpak waarmee Nederlandse theatermakers zich zo onafhankelijk en efficiƫnt mogelijk op de internationale markt kunnen introduceren. Hiertoe wordt allereerst aandacht besteed aan marketing van theater, waarna een promotieplan opgesteld wordt dat uit drie fases bestaat: de organisatie, het produkt en de internationale markt. |
|
|
|
|