|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Analyse grootschalig publieksonderzoek : Museum 22 |
Auteur |
N. Verboven, A. Schramme |
Plaats van uitgave |
Antwerpen |
Uitgever |
Universiteit Antwerpen |
Jaar van uitgave |
2023
|
Annotatie |
92 p.
|
|
Trefwoorden |
musea, publiek, beleving, digitalisering, marketing, Vlaanderen, statistieken (vorm), onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/edoc.jpg) |
Samenvatting Wat zijn het profiel, de tevredenheid en de motivaties van (frequente en occasionele) bezoekers en niet-bezoekers van musea in Vlaanderen en in Brussel? Waarom bezoeken mensen een museum? Welke impact heeft een bezoek aan een museum op het welzijn van zijn gebruikers? Dit onderzoek heeft niet alleen als doel musea in Vlaanderen en Brussel inzicht te bieden in het gedrag van hun publiek, na een zeer ingrijpende coronacrisis en tijdens de huidige energieperikelen, maar hen daarnaast ook te informeren over kenmerken, gedrag, verwachtingen en motieven van hun bezoekers. |
|
|
|
|