|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Onderzoeksrapport 2022 : een kwalitatief onderzoek met behulp van Evi |
Auteur |
E. van Meerkerk |
Plaats van uitgave |
Nijmegen |
Uitgever |
Radboud universiteit Nijmegen |
Jaar van uitgave |
2022
|
Annotatie |
123 p. : graf., tab.
|
|
Trefwoorden |
kunsteducatie op school, basisonderwijs, voortgezet onderwijs, onderwijsbeleid, beoordeling, kwaliteit, Noord-Brabant, onderzoeksmethoden, onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting Doel van de regeling CMK was de kwaliteit van het cultuuronderwijs in het primair onderwijs te verbeteren. Voor de reflectie en monitoring van dit proces is een vragenlijst ontwikkeld, genaamd Evi. Het doel van het onderzoek is om te evalueren in hoeverre de doelen van de regeling Cultuureducatie met Kwaliteit 3 op schoolniveau zijn behaald. Deze doelen bestaan uit vier pijlers, namelijk visieontwikkeling, deskundigheidsbevordering, (les)programma-ontwikkeling (samenhang) en versterking van de samenwerkingsrelatie met culturele partners. Daarnaast wordt er in dit onderzoek een vergelijking gemaakt met de Verankeringsmaat die Kunstloc Brabant zelf eerder ontwikkelde. |
|
|
|
|