|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Media en maatschappij 1 |
Auteur |
H. Verstraeten, P. Perceval |
Corporatieve auteur |
Vrije universiteit Brussel |
Plaats van uitgave |
Brussel |
Uitgever |
VUB press |
Jaar van uitgave |
1991
|
ISBN |
90-70289-X
|
Annotatie |
311 p. : schema, tab. ; 24 cm
|
|
Trefwoorden |
Belgiƫ, readers (vorm), Europa, Frankrijk, Nederland, sociologie, cultuurbeleid, cultuur, informatie- en communicatietechnologie, publieke omroep, marketing, public relations, public relations |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Met lit. opg. Bundel met 16 recente studies van studenten en medewerkers van de sectie Communicatiewetenschap van de Vrije Universiteit Brussel rond drie grote thema's van de moderne communicatiewetenschap: public relations en reclame; informatietechnologie en media-analyse. Telkens wordt hierbij de relatie met de maatschappelijke context als referentiekader voorop gesteld. Voorbeelden: over de verschillende Belgische publieke en private zenders; cultuurpolitiek en mediabeleid in Frankrijk en andere EG-landen en het communicatiebeleid van de Koninklijke Muntschouwburg. |
|
|
|
|