|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De emoties de baas : gedragsmanagement in de kunstensector : welke inzichten, kennis en vaardigheden van sociaal-psychologische aard heeft de kunstmanager nodig om effectief om te gaan met gedrag in de organisatie? |
Auteur |
D. Maarse |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Jaar van uitgave |
1992
|
Annotatie |
II,151 p.:bijl.,tab.;30 cm
|
|
Trefwoorden |
scripties (vorm), Nederland, management, kunst, managementtheorie, gedrag, hbo |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Doctoraalscriptie Rijksuniversiteit Utrecht. Aangezien er binnen de HBO-opleiding Kunstmanagement aan de Hogeschool voor de kunst Utrecht te weinig aandacht wordt besteed aan de sociaal-psychologische aspecten van management, poogt de auteur de basis voor een lesmodule te ontwikkelen waarin theorieën en praktische oefeningen over gedrag in het algemeen en het gedrag waar de kunstmanager mee geconfronteerd wordt in het bijzonder centraal staan. |
|
|
|
|