|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Rapportage boekenbranche meting 61 : Waarom geven mensen boeken cadeau? Kwalitatief onderzoek, 2e themameting |
Auteur |
G. Richards, E. Nagelhout |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Intomart Gfk, Koninklijke vereniging van het boekenvak |
Jaar van uitgave |
2022
|
Annotatie |
42 p.
|
|
Trefwoorden |
boekenvak, boeken, verkoop, lezen, literaire genres, non-fictie, fictie, markt, statistieken (vorm), Nederland |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting In opdracht van de Nederlandse boekenbranche is onderzocht op welke manieren het cadeau geven van boeken kan worden gestimuleerd. Hoe kan het boek als cadeau beter op de kaart gezet worden? Met inbegrip van boekhandel, bibliotheek, online kanalen, het fysieke boek, kinderboeken, boekenbonnen, e-books en luisterboeken. Aan de hand van twee focusgroepen van elk 2,5 uur is met in totaal 12 deelnemers (consumenten) op 28 juli 2022 gesproken over het boek als cadeau geven en alles wat daarbij komt kijken. |
|
|
|
|