|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Mediamonitor 2020 : mediagebruik, mediabedrijven en mediamarkten |
Auteur |
E. Lauf, J. Scholtens, S. van Dooremalen |
Plaats van uitgave |
Hilversum |
Uitgever |
Commissariaat voor de media |
Jaar van uitgave |
2020
|
Reeks |
Mediamonitor |
Annotatie |
43 p.
|
|
Trefwoorden |
mediabeleid, massamedia, publieke omroep, kijk- en luistergedrag, internet, Mediawet, Nederland, vergelijkend onderzoek (vorm), onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting Met deze uitgave van de Mediamonitor rapporteren de auteurs over de ontwikkelingen in het mediagebruik en de financieel-economische omstandigheden van mediabedrijven in 2019. Vanwege de impact van COVID-19 op de mediasector wordt er in deze Mediamonitor ook terug op het eerste half jaar van 2020 gekeken. |
|
|
|
|