|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Mediamonitor 2021 |
Auteur |
E. Lauf, Sw. Brenneke |
Plaats van uitgave |
Hilversum |
Uitgever |
Commissariaat voor de media |
Jaar van uitgave |
2021
|
Reeks |
Mediamonitor |
Annotatie |
63 p.
|
|
Trefwoorden |
mediabeleid, massamedia, publieke omroep, kijk- en luistergedrag, internet, Mediawet, corona, Nederland, vergelijkend onderzoek (vorm), onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting De komst van het coronavirus en de bijbehorende maatregelen hebben de samenleving en het mediagedrag sterk beïnvloed. We hebben vooral méér media en nieuwsmediamerken geconsulteerd gebruikt. Zijn deze veranderingen van blijvende aard? En voltrekken ze zich onder alle doelgroepen? In welke mate spelen mediabedrijven hierop in met hun beleid? Uit de Mediamonitor 2021 blijkt dat drie onderliggende trends de veranderende consumptie kenmerken en de strategische keuzes van mediabedrijven (mede) bepalen. |
|
|
|
|