|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Rembrandt-onderzoek : dit rapport bevat de uitkomsten van een onderzoek dat is gehouden onderbezoekers van de Rembrandt- tentoonstelling in het Rijksmuseum te Amsterdam (1991/1992) |
Corporatieve auteur |
Nederlands bureau voor toerisme |
Plaats van uitgave |
Leidschendam |
Uitgever |
Nederlands bureau voor toerisme |
Jaar van uitgave |
1992
|
Annotatie |
Nederlands bureau voor toerisme, afd. Strategische planning en onderzoek. VI, 33, [20] p. : bijl., graf., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
statistieken (vorm), Amsterdam, publieksonderzoek (vorm), musea, tentoonstellingen, beeldende kunst |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Met samenv. Onderzocht is het bezoekersprofiel, onder andere socio-economische, demografische en culturele achtergrondkenmerken. Ook de waardering voor de tentoonstelling is gemeten. |
|
|
|
|