|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Wicked arts assignments : practising creativity in contemporary arts education |
Auteur |
E. Heijnen, M. Bremmer |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Amsterdamse hogeschool voor de kunsten |
Jaar van uitgave |
2020
|
ISBN |
978-94-92095-75-6
|
Annotatie |
304 p.
|
|
Trefwoorden |
kunsteducatie, creativiteit, beeldende kunst, hedendaagse kunst, kunstenaars, muziek, dans, vormgeving, onderwijs, Nederland |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Dit boek bevat bijna honderd kunstopdrachten: Wicked Arts Assignments. Het zijn gewaagde, ongebruikelijke, dwarse, grappige, poëtische, inspirerende, sociaal betrokken of anderszins uitdagende kunstopdrachten. Iedereen die kunstlessen geeft, kent ze: zo'n opdracht die ogenschijnlijk simpel is, maar die deelnemers, studenten en leerlingen maximaal uitdaagt. Veel kunstenaars, musici, theatermakers, dansers en kunstdocenten hebben die ene favoriete, vaak gebruikte opdracht waarin alles samenkomt: artistieke visie, pedagogische aanpak en liefde voor bepaalde technieken of methoden. |
|
|
|
|