|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Lokale televisie Den Haag en de (on)mogelijkheden van reclame |
Auteur |
P. Mulder |
Plaats van uitgave |
Voorburg |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
[III], 138 p. : bijl., tab. ; 30 cm. - Met samenv. - Bibliografie : p. 99- 102 Doctoraalscriptie Rijksuniversiteit Utrecht
|
|
Trefwoorden |
regionaal beleid, Den Haag, scripties (vorm), publieke omroep, reclame, mediabeleid, massamedia |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting In de politiek is recentelijk een aanzet gegeven tot lokale omroepreclame. De Haagse lokale televisie- en radio-omroep, lokatel, ziet reclame in de toekomst als lctra financieringsbron. De probleemstelling luidt: gaat reclame invloed uitoefenen op de programmering van lokatel-televisie en zo ja, op welke manier? |
|
|
|
|