|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Samenvatting, conclusies en reflecties op Interactie en inclusie : trendrapport museum- en erfgoededucatie 2019 |
Auteur |
M. Schep, V. Rambonnet, M. van Gessel, M. van Gastel, A. Bijnaar, M. Mol |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Uitgever |
LKCA |
Jaar van uitgave |
2020
|
Annotatie |
19 p. : afb., fig., tab.
|
|
Trefwoorden |
museumeducatie, erfgoededucatie, culturele diversiteit, onderwijs, culturele en kunstzinnige vorming (leervak), publiek, samenwerking, vrijwilligers, culturele infrastructuur, kunsteducatie op school, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm), geschiedenis (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting In juni 2020 werd Interactie en inclusie – trendrapport museum- en erfgoededucatie 2019 gepresenteerd en werd het eerste exemplaar in ontvangst genomen door Mirjam Moll, voorzitter van de Museumvereniging. Nu verschijnt een samenvatting inclusief reflecties op het rapport door Valentijn Rambonnet, Herman van Gessel en Marlous van Gastel (docenten cultureel erfgoed aan de Reinwardt Academie) en Aspha Bijnaar, initiatiefnemer van Musea bekennen kleur en algemeen directeur van de EducatieStudio. |
|
|
|
|