|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Rapportage boekenbranche meting 50 : 2e thema meting van 2019, het boek als cadeau |
Auteur |
S. Peters, E. Nagelhout |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Koninklijke vereniging van het boekenvak, Intomart Gfk |
Jaar van uitgave |
2019
|
Annotatie |
63 p.
|
|
Trefwoorden |
boekenvak, boeken, verkoop, lezen, literaire genres, non-fictie, fictie, markt, statistieken (vorm), Nederland |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting In opdracht van KVB-SMB, CPNB, KB en Stichting Lezen doet GfK jaarlijks vier metingen naar het koop-,lees- en leengedrag van Nederlandse consumenten. De metingen zijn onderverdeeld in twee reguliere entwee themametingen. Deze tweede themameting van 2019 heeft als doel meer inzicht te krijgen in het boek als cadeau. Hoeveel mensen geven een boek cadeau, wanneer overweegt en geeft men een boek cadeau, aan wie en bij welke gelegenheden. Inzicht in het boek als cadeau kan de markt helpen om verdere boekaankopen te stimuleren. |
|
|
|
|