|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Data-driven marketing en benchmarking in de culturele sector |
Auteur |
F. Bastiaensen, T. Ruette, T. Berckmoes |
Corporatieve auteur |
IDEA consult, publiq, Makame |
Plaats van uitgave |
Brussel |
Uitgever |
Departement cultuur, jeugd en media |
Jaar van uitgave |
2019
|
Annotatie |
87 p.
|
|
Trefwoorden |
digitalisering, indicatoren, kunst, cultuur, marketing, databases, culturele organisaties, Vlaanderen, onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting Onderzoek naar de wensen en noden van de Vlaamse culturele sector om meer te kunnen doen met data-driven marketing en verkenning van de relevantie en haalbaarheid van een benchmarktool en een marketingtool voor de cultuursector. Bevat naast een inventarisatie van binnenlandse initiatieven in de cultuursector en in andere sectoren ook een inventarisatie van buitenlandse activiteiten. |
|
|
|
|