|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De platenindustrie in Nederland : werving, promotie de rol van de media |
Auteur |
M. Christianen |
Plaats van uitgave |
Rotterdam |
Jaar van uitgave |
1989
|
Annotatie |
[VI], 144 p. : fig., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
scripties (vorm), Nederland, muziekindustrie, massamedia, televisie, radio, popmuziek, public relations |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Met lit. opg.Doctoraalscriptie Erasmus universiteit Rotterdam. Onderzoek naar de Nederlandse platenmaatschappijen. Onder andere aandacht voor de onderlinge concurrentie, succes van platenmaatschappijen aan de hand van hitparade resultaten, de rol van radio, tv en geschreven pers. Tot slot stelt de auteur een model voor muziekconsumptie op en geeft hij enkele toekomstverwachtingen voor de Nederlandse platenindustrie. |
|
|
|
|