|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De customer journey van de bioscoopbezoeker : een kwantitatieve analyse |
Auteur |
J. Kamer, K. de Groot |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Filmonderzoek Nederland |
Jaar van uitgave |
2019
|
Annotatie |
23 p.
|
|
Trefwoorden |
bioscopen, filmtheaters, publiek, kaartverkoop, marketing, management, internet, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm), statistieken (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting Met de komst van het internet is de manier waarop bioscoopbezoekers hun tickets kopen drastisch veranderd. Uit dit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van alle bezoekers (60%) tegenwoordig zijn of haar ticket(s) via het internet koopt. Daarnaast zegt de ruime meerderheid (70%) dat ze het belangrijk vinden dat je online zelf een stoel kunt uitkiezen. Aan de hand van een uitgebreide analyse is ook gekeken naar de (on)mogelijkheden van online ticketverkoop. |
|
|
|
|