|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Entertainment & media outlook for the Netherlands 2018-2022 |
Corporatieve auteur |
PwC |
Editie |
18th ed.
|
Uitgever |
PwC |
Jaar van uitgave |
2018
|
Annotatie |
66 p.
|
|
Trefwoorden |
internet, inkomsten, audiovisuele media, reclame, radio, consumenten, distributie, filmproductie, televisie, games, uitgeverijen, amusement, media-industrie, creatieve industrie, digitalisering, toekomstvisies, 2010-2020, 2020-2030, economische aspecten, Nederland, statistieken (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Report details sector data from 2013-2017 period and gives annual projections for the years 2017-2021. The industry segments are: access spending, internet advertising, tv and video consumption, tv advertising, cinema, radio, music, video games, newspaper publishing, consumer magazines, consumer books, educational books and video games.
Bespreking in de Volkskrant, 3-10-2018 |
|
|
|
|