|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Marketing voor kunstuitleencentra |
Auteur |
P. Winters, S. ter Kuile |
Corporatieve auteur |
Federatie kunstuitleen |
Plaats van uitgave |
Den Haag |
Uitgever |
Federatie kunstuitleen |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
III, 67 p. : bijl., schema, tab. ; 30 cm Met lit. opg.
|
|
Trefwoorden |
Nederland, marketing, kunstuitleencentra, beeldende kunst |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Het toepassen van professionele marketing vereist het systematisch uitvoeren van een analyse, planning, budgettering, invoering en evaluatie van het marketingbeleid. Het is daarom een onderdeel van het lange termijn beleid van een organisatie. Kunstuitleen ontleent haar bestaansrecht juist aan haar publiek en zal, nu de subsidiƫring afneemt, gerichter en efficiƫnter publiek moeten werven. |
|
|
|
|