dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel De boekenconsument in het Nederlandse taalgebied
Auteur A. Grypdonck, C. van Baelen, ... [et al.]
Uitgever Standaard
Jaar van uitgave 1984
ISBN 90-02-15115-2
Annotatie Limburgs universitair centrum ; Stichting boek. Antwerpen [etc 170 p. : fig., schema ; 21 cm
Trefwoorden Vlaanderen, congresverslagen (vorm), Nederland, marketing, lezen, Nederlandse taal


Samenvatting
Met lit. opg. Bundeling van een aantal bijdragen aan het symposium `Sociale marketing voor boek en lezen in het Nederlandse taalgebied' en het symposium `De boekenconsument in het Nederlandse taalgebied'. Bevat bijdragen van onder anderen A.Grypdonck, E.Braches, C.van Baelen, W.M.de Moor en P.Berger. De lezingen zijn ondergebracht in de volgende thema's: de boekenconsument en zijn verwachtingen; de verwachtingen van de consument standpunten; sociale marketing voor boek en lezen een bijdrage tot maatschappelijke verandering; en sociale marketing als promotie van sociale verandering ten aanzien van boek en lezen standpunten.