|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Rapportage 2014 Media Standaard Survey (MSS) |
Corporatieve auteur |
TNS NIPO |
Plaats van uitgave |
Hilversum |
Uitgever |
Nationaal luister onderzoek, Nationaal onderzoek multimedia, SKO |
Jaar van uitgave |
2015
|
Annotatie |
32 p.
|
|
Trefwoorden |
kijk- en luistergedrag, omroep, televisie, radio, internet, mediagebruik, Nederland, statistieken (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Het Media Standaard Survey (MSS) wordt sinds 2011 uitgevoerd door TNS NIPO, in opdracht van de organisaties voor het Nederlandse Radio-, Print-, Televisie-onderzoek NLO, NOM en SKO (en voorheen ook STIR, organisatie voor Internetonderzoek). In de rapportage komen mediumspecifieke resultaten aan de orde, zoals mediumgebruik op diverse locaties en platforms. Daarnaast worden crossmediale resultaten gepresenteerd in de vorm van media-imperatives per mediumtype naar doelgroepen. |
|
|
|
|