|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Les stratégies des grands groupes d'édition : analyse et perspectives |
Auteur |
B. Guillou, L. Maruani |
Plaats van uitgave |
Paris |
Uitgever |
Cercle de la Librairie |
Jaar van uitgave |
1991
|
Reeks |
Cahiers de l'économie du livre
;
Hors série 1 / Observatoire de l'économ |
ISBN |
2-7654-0462-3
|
Annotatie |
ass. par D.Le Nagard, N.Sedel ; Ministère de la culture, de la communication et des grands travaux VIII, 241 p. : bijl., graf., schema, tab. ; 24 cm.
|
|
Trefwoorden |
Europa, Verenigde Staten, Frankrijk, managementtheorie, uitgeverijen, economie, markt |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Met reg.Met lit. opg. Structure de l'offre: concentration et internationalisation ; les stratégies des grands groupes, franc@,ais, européens et américains. |
|
|
|
|