|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Bureau marktontwikkeling beeldende kunst : overwegingen, opzet en meerjarenplan 1992-1996 |
Corporatieve auteur |
Leyer & Weerstra |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Leyer & Weerstra |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
[II], 43 p. : bijl., tab. ; 30 cm. - Met lit. opg.
|
|
Trefwoorden |
Nederland, culturele organisaties, markt, internationale handel, beeldende kunst, beeldend kunstenaars, marketing, public relations |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Opzet voor de oprichting van een bureau marktontwikkeling beeldende kunst, dat de promotie van Nederlandse beeldende kunst in het buitenland ter hand zou moeten nemen. Het hier geformuleerde voorstel vloeit voort uit het rapport `Beeldende kunst in markt en beleid'. |
|
|
|
|