|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Beeldende kunst in markt en beleid : vooronderzoek in het kader van advisering over een bureau voor marktverruiming en exportbevordering |
Corporatieve auteur |
Leyer & Weerstra |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Leyer & Weerstra |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
[II], 72 p. : bijl., fig., tab. ; 30 cm. - Met lit. opg.
|
|
Trefwoorden |
adviezen (vorm), Nederland, markt, internationale handel, beeldende kunst, beeldend kunstenaars, marketing, public relations |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Onderzoek naar de markt voor beeldende kunst. Voorgesteld wordt om een bureau marktontwikkeling beeldende kunst op te richten dat als taak moet krijgen de afname van beeldende kunst te bevorderen door de markt in binnen en buitenland actiever te benaderen. Het bureau zou op afstand van de overheid moeten functioneren. Ook opgenomen zijn gegevens over Nederlandse kunstenaars die in het buitenland geƫxposeerd hebben en de begrotingen van WVC voor beeldende kunst van 1988 tot 1990. |
|
|
|
|