Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Festivalbeleving : de waarde van publieksevenementen
Auteur
H. van Vliet
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgever
Hogeschool Utrecht
,
Lectoraat crossmedia business
Jaar van uitgave
2012
Reeks
Cell Cahier ; 3
ISBN
9789089280572
Annotatie
264 p.
Trefwoorden
festivals
,
cultuur
,
kunst
,
publiek
,
beoordeling
,
sociale media
,
Nederland
,
onderzoeksrapporten (vorm)
Samenvatting
Waarom gaan mensen naar festivals? Hoe beleven ze een festival? Waarom komen ze wel of niet terug? Hoe kunnen festivalorganisatoren de motivatie en beleving van bezoekers effectief beïnvloeden? Wat betekenen sociale media voor de festivalbeleving? Het Crossmedialab heeft onderzoek uitgevoerd naar festivalbeleving. Dit cahier geeft een overzicht van onder zochte theorieën en bevat een integraal overzicht van factoren die van invloed zijn op de festivalbeleving.