|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Effecten van het Amsterdams Fonds voor de Kunst stimuleringstraject Meer Cultuur op school |
Auteur |
R. Sybesma, P. Brandon |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
MOCCA |
Jaar van uitgave |
2008
|
Annotatie |
37 p. : bijl, graf., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
basisonderwijs, kunsteducatie, kunsteducatie op school, gemeentelijk beleid, gemeentelijke fondsen, culturele organisaties, Amsterdam, cultuurnota 2005-2008, evaluatie (vorm) |
![](images/link.jpg) |
Samenvatting Het Amsterdams Fonds voor de Kunst beheert een plusregeling voor cultuureducatie. Om scholen beter te kunnen ondersteunen zette het Fonds samen met Mocca een stimuleringstraject op. De resultaten: negen voorbeeldprojecten, meer kennis op scholen, nieuwe inzichten, honderden enthousiaste kinderen en véél meer cultuur op school. Eindrapportage. |
|
|
|
|