Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
De kunst van cultuurmarketing
Auteur
R. Mulder
Editie
2e geheel herz. dr.
Plaats van uitgave
Bussum
Uitgever
Coutinho
Jaar van uitgave
2013
ISBN
978-90-469-0369-8
Annotatie
320 p. : afb., fig. ; 24 cm. - Literatuuropgave: p. 306-309. - Met reg. - Met samenv. - 1e dr.: 2008
Trefwoorden
culturele organisaties
,
kunst
,
cultuur
,
publiek
,
marketing
,
marketingtheorie
Samenvatting
Voor culturele instellingen wordt het niet eenvoudiger om het publiek te interesseren voor hun aanbod. Het is van belang dat de marketing van de culturele sector professionaliseert. Daarom behandelt de publicatie de gangbare marketingtheorieën volledig toegepast op de creatieve sector. Deze theoretische achtergronden worden uitgewerkt met behulp van voorbeelden en cases. Vervolgens sluit ieder hoofdstuk af met discussievragen en stellingen.
Exemplaarnummer
14-047
boek
beschikbaar