dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel De kunst van cultuurmarketing
Auteur R. Mulder
Editie 2e geheel herz. dr.
Plaats van uitgave Bussum
Uitgever Coutinho
Jaar van uitgave 2013
ISBN 978-90-469-0369-8
Annotatie 320 p. : afb., fig. ; 24 cm. - Literatuuropgave: p. 306-309. - Met reg. - Met samenv. - 1e dr.: 2008
Trefwoorden culturele organisaties, kunst, cultuur, publiek, marketing, marketingtheorie

Samenvatting
Voor culturele instellingen wordt het niet eenvoudiger om het publiek te interesseren voor hun aanbod. Het is van belang dat de marketing van de culturele sector professionaliseert. Daarom behandelt de publicatie de gangbare marketingtheorieën volledig toegepast op de creatieve sector. Deze theoretische achtergronden worden uitgewerkt met behulp van voorbeelden en cases. Vervolgens sluit ieder hoofdstuk af met discussievragen en stellingen.
Exemplaarnummer
14-047 boek beschikbaar