dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Symposium on research and marketing for the arts. Florence (Italy) 28th-30th May 1990
Corporatieve auteur E.S.O.M.A.R.
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever E.S.O.M.A.R.
Jaar van uitgave 1990
ISBN 93-831-1160-5
Annotatie European society for opinion and marketing research (E.S.O.M.A.R.) - [V], 249 p. : afb., fig., krt., tab. ; 23 cm
Trefwoorden congresverslagen (vorm), kunst, marketingtheorie, fondsenwerving, publiek, economie, managementtheorie, economie, markt, musea, opera

Samenvatting
Met lit. opg. Weergave van de lezingen op het symposium, onderverdeeld in de volgende thema's. `Arts and the consumer', `Managing resources', `The social and economic value of the arts', `Funding the arts', `Local and national strategic planning for the arts'.
Exemplaarnummer
90-391 boek beschikbaar