|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Symposium on research and marketing for the arts. Florence (Italy) 28th-30th May 1990 |
Corporatieve auteur |
E.S.O.M.A.R. |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
E.S.O.M.A.R. |
Jaar van uitgave |
1990
|
ISBN |
93-831-1160-5
|
Annotatie |
European society for opinion and marketing research (E.S.O.M.A.R.) - [V], 249 p. : afb., fig., krt., tab. ; 23 cm
|
|
Trefwoorden |
congresverslagen (vorm), kunst, marketingtheorie, fondsenwerving, publiek, economie, managementtheorie, economie, markt, musea, opera |
Samenvatting Met lit. opg. Weergave van de lezingen op het symposium, onderverdeeld in de volgende thema's. `Arts and the consumer', `Managing resources', `The social and economic value of the arts', `Funding the arts', `Local and national strategic planning for the arts'. |
|
|
|
|
|