|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Het Van Gogh-jaar : rapportage van een evaluatieve studie, uitgevoerd in opdracht van de Stichting Van Gogh 1990 |
Corporatieve auteur |
AGB Intomart |
Plaats van uitgave |
Hilversum |
Uitgever |
AGB Intomart |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
[XVI], 99 p. : tab. ; 30 cm. - Met samenv.
|
|
Trefwoorden |
Amsterdam, publiek, musea, economie, tentoonstellingen, manifestaties, sponsoring, beeldende kunst, evaluatie (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Studie naar de effecten van het Van Gogh-jaar. Onderzocht is onder andere: het profiel van de bezoekers; de bekendheid met het Van Gogh-jaar; logistieke aspecten, zoals vervoer en kaartverkoop; economisch aspecten en impact; de relatie tussen bedrijfsleven en kunst, met name sponsoring; cultuurparticipatie en culturele spin-off. |
|
|
|
|