|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Kunst vraagt om deelneming, betrokkenheid en inspanning : het AUB, publiekswerving en publiek |
Auteur |
P. Hartogs |
Corporatieve auteur |
Amsterdams Uit Buro |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Amsterdams Uit Buro |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
79 [30] p. : bijl., schema, tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
Amsterdam, publiekswerving, marketing, gemeentelijk beleid, kunst |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Met samenv.Met lit. opg. Verkennende studie over het Amsterdams Uit Buro, publiekswerving en publiek. Achtereenvolgens wordt ingegaan op de geschiedenis van de publiekswerving, publiekswerving nu, publiekswerving als marketingtechniek, het gemeentelijk beleid ten aanzien van publiekswerving, het publiek, de Amsterdamse bevolking, publiekswervingsinstrumenten in relatie tot publieksgroepen en de bewerking van de markt. Tot slot doen de auteurs een aantal suggesties voor een betere publiekswerving in het algemeen en voor een aantal zaken die het AUB ter hand zou kunnen nemen. |
|
|
|
|