|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Reader sponsoring |
Auteur |
T. de Jong |
Corporatieve auteur |
Nederlandse museumvereniging |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Jaar van uitgave |
1990
|
Annotatie |
in opdr. van de Nederlandse museumvereniging, sectie PR 244 p. : afb. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
readers (vorm), sponsoring, musea, ethiek |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Studie museumcommunicatie Reinwardt Academie Literatuuropgave : p. 233-240 Reader, samengesteld ten behoeve van de twee studiedagen over sponsoring, die de sectie PR van de Nederlandse Museumvereniging op 19 oktober en 30 november 1990 heeft georganiseerd. De thema's waren `Hoe pak je sponsoring aan' en `De ethiek van sponsoring'. De reader bevat, grotendeels Nederlandse, artikelen uit kranten en tijdschriften. Gepoogd is een beeld te geven van wat er, vanaf 1985, gebeurd is op sponsorgebied. |
|
|
|
|