|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Cultural politics in contemporary America |
Auteur |
J. Angus, S. Jhally |
Uitgever |
Routledge |
Jaar van uitgave |
1989
|
ISBN |
0-415-90009-3 0-415-90010-7
|
Annotatie |
New York [etc IX, 388 p. : afb., fig. ; 23 cm
|
|
Trefwoorden |
Verenigde Staten, cultuur, politiek, audiovisuele media, postmodernisme, televisie |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Met lit.opg. A radical attempt to lay out the complex ways in which the American media and American culture are powerfully interlocked. `Cultural Politics' incorporates the struggles of race, gender and class; the economy of the commercial media system; the myths of hegemony and imperialism; the crises of privacy and the intellectual; and such diverse issues as postmodernism, the American automobile, advertising as communication, and television. |
|
|
|
|