|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Stratégies de la musique |
Auteur |
A. Lange |
Plaats van uitgave |
Bruxelles |
Uitgever |
Mardaga |
Jaar van uitgave |
1986
|
ISBN |
2-87009-264-4
|
Annotatie |
429 p. : fig., tab. ; 22 cm
|
|
Trefwoorden |
België, muziekindustrie, muzieksociologie, creatieve industrie, muziek |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Met bibliogr.Met reg. Uitvoerige studie over de muziekindustrie: de markt, de monopolies van de grote platenmaatschappijen, economische aspecten, toekomstperspectieven, auteursrecht en piraterij. Speciale aandacht wordt gegeven aan de situatie van de platenproductie in Franstalig België. Ook de socio-economische achtergronden worden besproken, met behulp van theorieën van Bourdieu en Adorno. |
|
|
|
|