|
|
|
Titel |
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek Filmfonds |
Corporatieve auteur |
Paul Verstraeten Communicatie |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Paul Verstraeten Communicatie |
Jaar van uitgave |
2010
|
Annotatie |
119 kb
|
|
Trefwoorden |
fondsen, films, evaluatie (vorm), Nederland, onderzoeksrapporten (vorm) |
|
|
Samenvatting Klanttevredenheidsonderzoek onder 281 verschillende aanvragers van het Nederlands fonds voor de film. Het fonds krijgt van zijn klanten als rapportcijfer een ruime voldoende: 6,8. Het beste scoort het op klantvriendelijkheid (gemiddeld 7,6), het meest kritisch zijn de klanten over de keuze van en transparantie rond de beoordelingscriteria (gemiddeld een 6,2), en over wijze waarop het fonds in het verleden bezwaren behandelde (gemiddeld een 6,4). Andere punten van verbetering zijn onder meer het minder tijdrovend maken van de aanvraagprocedure, de meer feitelijke motivatie van besluiten, de invulling van het stimuleren van cultureel ondernemerschap en het sneller inspringen op veranderingen. Samenvatting van het onderzoek. |
|
|
|
|