|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Divers : negen onderzoeken over interculturaliteit en de docentenopleidingen van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten |
Auteur |
F. Haanstra, B. Ros |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Amsterdamse hogeschool voor de kunsten, Lectoraat kunst- en cultuureducatie |
Jaar van uitgave |
2010
|
ISBN |
978-90-71681-11-0
|
Annotatie |
176 p. : afb., bijl., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave: p. 173-174 2,2 mb
|
|
Trefwoorden |
cultuurbeleid, culturele diversiteit, onderwijs, docenten, kunsteducatie, case-studies (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Aandacht voor cultuureducatie vanuit het perspectief van culturele diversiteit. Aan de orde komen: het landelijk en gemeentelijk beleid op dit gebied, de beleving van ckv lessen door leerlingen met verschillende culturele achtergronden, de interculturele uitwisselingen bij de opleiding HKA, de plaats van culturele diversiteit in het curriculum van de docent muziek opleidingen en de culturele achtergrond van studenten van de opleiding theaterdocent. |
|
|
|
|