dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Creative industries : colourful fabric in multiple dimensions : yearbook 2009
Auteur G. Hagoort, R. Kooyman
Plaats van uitgave Delft, [etc.]
Uitgever Eburon, Utrecht school of the arts, HKU
Jaar van uitgave 2009
ISBN 978-90-5972-353-5
Annotatie 224 p. : fig., tab. ; 22 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden creatieve industrie, cultureel ondernemerschap, management, culturele organisaties, steden, markt, midden- en kleinbedrijf, financiering, hbo, Turkije, Oost-Europa, Midden-Europa, jaarboeken (vorm)


Samenvatting
The yearbook provides an insight to the problems cultural industries face. Contributions about cultural and creative entrepreneurship, art managament, creative industries, cultural SMEs, social innovation, creativity and collaboration, the socio-cultural situation of creative organizations in Turkey and Eastern Europe, the urban and the rural situation, the creative city, creative regions, cultural markets, creative finance, project based learning, international cooperation in higher education and managing creative teams.