|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Co-battle grounds : C MKB als innovatiemotor : een praktijkgericht onderzoeksvoorstel, opgesteld door het Lectoraat Kunst en Economie, voor een RAAK-PRO Project 2009-2013 om te komen tot Creatieve Innovatie-indicatoren op basis van verbeeldingskracht van het C MKB |
Plaats van uitgave |
Utrecht, [etc.] |
Uitgever |
Hogeschool voor de kunsten Utrecht, [etc.] |
Jaar van uitgave |
2009
|
Annotatie |
483 kb
|
|
Trefwoorden |
culturele infrastructuur, culturele organisaties, midden- en kleinbedrijf, cultureel ondernemerschap, management, vernieuwing, projecten, Nederland |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Onderzoeksplan richt zich op kennisontwikkeling met als centrale onderzoeksvraag: Uit welke elementen bestaan de creatieve innovatie-indicatoren van C-MKB bij innovatieprojecten in ondernemingen, en wat zijn de kenmerken voor een nieuw handelingsrepertoire van C-MKB ondernemers? Wat moeten C-MKB ondernemers kennen en kunnen om een optimale bijdrage te kunnen leveren binnen innovatieprojecten van bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties? Projectplan is ingediend bij SIA RAAK PRO. |
|
|
|
|