dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Co-battle grounds : C MKB als innovatiemotor : een praktijkgericht onderzoeksvoorstel, opgesteld door het Lectoraat Kunst en Economie, voor een RAAK-PRO Project 2009-2013 om te komen tot Creatieve Innovatie-indicatoren op basis van verbeeldingskracht van het C MKB
Plaats van uitgave Utrecht, [etc.]
Uitgever Hogeschool voor de kunsten Utrecht, [etc.]
Jaar van uitgave 2009
Annotatie 483 kb
Trefwoorden culturele infrastructuur, culturele organisaties, midden- en kleinbedrijf, cultureel ondernemerschap, management, vernieuwing, projecten, Nederland



Samenvatting
Onderzoeksplan richt zich op kennisontwikkeling met als centrale onderzoeksvraag: Uit welke elementen bestaan de creatieve innovatie-indicatoren van C-MKB bij innovatieprojecten in ondernemingen, en wat zijn de kenmerken voor een nieuw handelingsrepertoire van C-MKB ondernemers? Wat moeten C-MKB ondernemers kennen en kunnen om een optimale bijdrage te kunnen leveren binnen innovatieprojecten van bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties? Projectplan is ingediend bij SIA RAAK PRO.