dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Marktbeschrijving Podiumkunsten 2007
Auteur H. Foekema
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever TNS NIPO
Jaar van uitgave 2008
Annotatie 180 kb
In opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten
Trefwoorden podiumkunsten, publieksonderzoek (vorm), Nederland, onderzoeksrapporten (vorm), statistieken (vorm)



Samenvatting
In 2002 en 2004 en 2006 heeft TNS NIPO in opdracht van Bureau Promotie Podiumkunsten (BPP) onderzoeken uitgevoerd onder het Nederlands publiek. In deze onderzoeken zijn Nederlanders ondervraagd over hun bezoek aan Podiumkunsten. Ook in deze vierde editie wordt allereerst een korte profielschets gemaakt van bezoekers en niet-bezoekers van podiumkunsten. Vervolgens wordt dieper ingegaan op het laatste bezoek, zoals het soort voorstelling, de locatie en de tevredenheid over het bezoek. Tenslotte wordt een analyse gemaakt van redenen van niet-bezoekers om geen voorstelling van podiumkunsten te bezoeken, zodat bepaald kan worden op welke wijze deze doelgroep kan worden gemotiveerd tot bezoek.