|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
2j CMKBU : twee jaar Cultureel Midden en Klein Bedijf Utrecht, een betekenisvolle investering |
Auteur |
G. Hagoort, ... [et al.] |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Uitgever |
Hogeschool voor de kunsten Utrecht |
Jaar van uitgave |
2007
|
Annotatie |
73 p. : afb. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
gemeentelijk beleid, stedelijke vernieuwing, creatieve industrie, economisch belang, samenwerking, culturele organisaties, culturele accommodaties, manifestaties, midden- en kleinbedrijf, projecten, onderzoeksprogramma's, Utrecht (stad) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Om Utrecht als creatieve stad beter te promoten is CMKBU bedacht, Cultureel Midden- en KleinBedrijf Utrecht, een programma dat de culturele sector van een duidelijke professionele structuur moet voorzien, zodat bedrijven en kennisinstellingen elkaar beter weten te vinden en de creativiteit in Utrecht kan bloeien. De Hogeschool zal daarvoor diverse culturele activiteiten ontplooien. In Utrecht werken theatergroepen al samen in het Utrechts Model en ook de Culturele Zondagen zijn een succes. Overzicht van de economsche aspecten van de creatieve industrie en plannen voor het programma. |
|
|
|
|