dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Ontwikkeling en implementatie van het Wanita-concept : afsluiting van de monitor
Auteur W. Oud
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever SCO-Kohnstamm Instituut
Jaar van uitgave 2007
Reeks SCO-rapport
ISBN 978-90-6813-8443
Annotatie 110 p. : bijl., schema ; 24 cm. - Met lit. opg.
633 kb
Trefwoorden kunsteducatie op school, basisonderwijs, voortgezet onderwijs, lesmethoden, onderwijsvernieuwing, evaluatie (vorm), Nederland, case-studies (vorm)



Samenvatting
Eindverslag van de monitor van het Wanita-project, dat in Rotterdam en Krimpen aan de Lek werd uitgevoerd op vier scholen voor basis- en voortgezet onderwijs. Het Wanita-project is gestart in schooljaar 2002/2003 en omvat verschillende kerninnovaties onder de gemeenschappelijke noemer 'Authentiek Onderwijs'. Het gaat om de ontwikkeling van authentiek leren, authentiek kunstonderwijs, begeleidend onderwijs, gedifferentieerd onderwijs en samenhangend onderwijs. Casestudies die zicht bieden op ontwikkelingen en resultaten in het Wanita-project; samenvatting; conclusies; terugblik.