|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Ontwikkeling en implementatie van het Wanita-concept : afsluiting van de monitor |
Auteur |
W. Oud |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
SCO-Kohnstamm Instituut |
Jaar van uitgave |
2007
|
Reeks |
SCO-rapport |
ISBN |
978-90-6813-8443
|
Annotatie |
110 p. : bijl., schema ; 24 cm. - Met lit. opg. 633 kb
|
|
Trefwoorden |
kunsteducatie op school, basisonderwijs, voortgezet onderwijs, lesmethoden, onderwijsvernieuwing, evaluatie (vorm), Nederland, case-studies (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Eindverslag van de monitor van het Wanita-project, dat in Rotterdam en Krimpen aan de Lek werd uitgevoerd op vier scholen voor basis- en voortgezet onderwijs. Het Wanita-project is gestart in schooljaar 2002/2003 en omvat verschillende kerninnovaties onder de gemeenschappelijke noemer 'Authentiek Onderwijs'. Het gaat om de ontwikkeling van authentiek leren, authentiek kunstonderwijs, begeleidend onderwijs, gedifferentieerd onderwijs en samenhangend onderwijs. Casestudies die zicht bieden op ontwikkelingen en resultaten in het Wanita-project; samenvatting; conclusies; terugblik. |
|
|
|
|