|
|
|
Titel |
Effectmeting Rotterdamse Museumnacht 2007 : eindrapport |
Auteur |
M. van der Graaf |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Pleiade management en consultancy |
Jaar van uitgave |
2008
|
Annotatie |
71 p. : bijl., fig., tab. ; 30 cm 707 + 104 kb In opdracht van de Stichting Rotterdamse Museumnacht
|
|
Trefwoorden |
jongeren, cultuurdeelname, musea, galeries, imago, publiekswerving, publiek, manifestaties, Rotterdam, onderzoeksrapporten (vorm) |
|
|
Samenvatting Sinds 2002 wordt in Rotterdam jaarlijks een museumnacht georganiseerd met deelneming van vrijwel alle musea en galeries in de stad. De officiƫle doelstelling van de Rotterdamse Museumnacht is om nieuw publiek te bereiken, vooral publiek jonger dan 35 jaar, en meer te betrekken bij het aanbod van musea en galeries. Wordt deze doelstelling gehaald? Is de Museumnacht meer dan een eenmalige pretnacht of wordt er nieuw publiek bereikt, dat later uit zichzelf musea of galerieƫn bezoekt? Volledige rapport en de verkorte versie. |
|
|
|
|