dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Effectmeting Rotterdamse Museumnacht 2007 : eindrapport
Auteur M. van der Graaf
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Pleiade management en consultancy
Jaar van uitgave 2008
Annotatie 71 p. : bijl., fig., tab. ; 30 cm
707 + 104 kb
In opdracht van de Stichting Rotterdamse Museumnacht
Trefwoorden jongeren, cultuurdeelname, musea, galeries, imago, publiekswerving, publiek, manifestaties, Rotterdam, onderzoeksrapporten (vorm)



Samenvatting
Sinds 2002 wordt in Rotterdam jaarlijks een museumnacht georganiseerd met deelneming van vrijwel alle musea en galeries in de stad. De officiƫle doelstelling van de Rotterdamse Museumnacht is om nieuw publiek te bereiken, vooral publiek jonger dan 35 jaar, en meer te betrekken bij het aanbod van musea en galeries. Wordt deze doelstelling gehaald? Is de Museumnacht meer dan een eenmalige pretnacht of wordt er nieuw publiek bereikt, dat later uit zichzelf musea of galerieƫn bezoekt? Volledige rapport en de verkorte versie.