|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Market structures in arts & entertainment : academisch proefschrift ter verkrijging van de graad Doctor aan de Vrije Universiteit Amsterdam, op gezag van de rector magnificus prof.dr. T. Sminia, in het openbaar te verdedigen ten overstaan van de promotiecommissie van de faculteit der Economische wetenschappen en bedrijfskunde op dinsdag 20 december 2005 om 15.45 uur in de aula van de universiteit De Boelelaan 1105 |
Auteur |
J. Boter |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Jaar van uitgave |
2005
|
ISBN |
9090201572
|
Annotatie |
127 p. : fig., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave: p. 107-127. - Met samenv. 2 mb Proefschrift Vrije universiteit Amsterdam
|
|
Trefwoorden |
marketingtheorie, publiekswerving, consumenten, kunst, culturele organisaties, kaartverkoop, gedrag, Nederland, proefschriften (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Marketing arts and entertainment is a challenge. Consumers want something different from last time. The result: a vast, constantly changing choice of books, cd's, movies, performances and shows to meet this need for variety and novelty. How do you help consumers find their way in this plethora of options? Many cultural organizations have new transaction data systems that record individual buying histories and that indicates who likes what: theatre box office systems, library loan systems track the behavior of customers. |
|
|
|
|