Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Rapportage publieksonderzoek last minute ticket shop
Auteur
A. Elffers
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgever
Amsterdams Uit Buro
Jaar van uitgave
2006
Annotatie
76 kb
Trefwoorden
podiumkunsten
,
marketing
,
voorstellingen
,
kaartverkoop
,
reducties
,
publiek
,
Amsterdam
,
publieksonderzoek (vorm)
Samenvatting
Een half jaar na de opstart evalueerde de Last Minute Ticketshop Amsterdam voor de eerste keer de resultaten. In deze shop kan je een beperkt aantal theater- en concerttickets kopen met een reductie van 50%. LMTS wil zo de overcapaciteit verminderen en de cultuurparticipatie stimuleren bij specifieke doelgroepen. Een bevraging bij 349 bezoekers wees uit dat de vooropgezette doelgroepen en doelstellingen goed bereikt worden.