|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Ahead of the game : AMA symposium 2004, 29th-30th April 2004 |
Auteur |
D. Richards |
Corporatieve auteur |
Baker Richards consulting |
Plaats van uitgave |
Cambridge |
Uitgever |
Arts marketing association |
Jaar van uitgave |
2004
|
Annotatie |
135 p. : afb., fig.; 30 cm. - Met lit. opg. 1,4 mb
|
|
Trefwoorden |
marketing, fondsenwerving, culturele organisaties, culturele accommodaties, publiek, Verenigd Koninkrijk, congresverslagen (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Report of the conference 'Ahead of the Game : are the subsidised arts doing enough to remain competitive in an ever-changing environment?' Subjects are a.o.: the health of the arts industry as a whole, the fitness for purpose of the organisations and marketing, the well-being of the audiences. |
|
|
|
|