|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Zaken voor de kunst : onderzoek naar de mechanismen en processen van bedrijfssponsoring binnen de muziek en podiumkunsten in Vlaanderen anno 2003 |
Auteur |
B. Lievens, K. Segers |
Corporatieve auteur |
Vrije universiteit Brussel |
Plaats van uitgave |
Brussel |
Uitgever |
Vrije universiteit Brussel |
Jaar van uitgave |
2004
|
Annotatie |
218 p. : bijl., fig. ; 30 cm. - Literatuuropgave: p. 210-212 1,6 mb In opdracht van het Ministerie van de Vlaamse gemeenschap, afdeling muziek, letteren en podiumkunsten
|
|
Trefwoorden |
sponsoring, managementtheorie, theater, muziek, Vlaanderen, onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Uitvoerig onderzoek naar de stand van zaken van kunstsponsoring in Vlaanderen. Definitie van sponsoring, organisatie en implementatie van sponsoring, sponsorwerving. Situatie in de podiumkunsten en de muzieksector. De betekenis van sponsoring voor het bedrijf. Casestudies. Overzicht van organisaties die zich met sponsoring bezig houden. |
|
|
|
|